No niin päätin tarttua haasteeseen minkä Tupru laittoi minulle.. Eli nyt tulee 5 omituisinta tapaani:

1.Melkein joka päivä omassa huoneessani kun tapaan peilin, alan mielessäni jutella peilikuvalleni ja kuvittelen että olen joku poika, ja sitten katson ja mietin kaikkia ilmeitä mitä voisin mihinkin asiaan minkä "poika" sanoo, suhtautua, ja katson peilistä miltä ilme näyttäisi

2.Ainakin joskus ennen aina kun vaihdoin vaatteita, niin halusin tehdä sen jossain piilossa (esim. peiton alla) ettei ensinnäkään kukaan vahingossakaan näkisi minua jos sattuisi huoneeseeni, ja myös siksi etten itsekään joutuisi nähdä itseäni minkään peilin kautta

3.Minun on aivan pakkomielle käydä irc-galleriassa joka toinen minuutti jos vain koneeni on auki, koska en haluaisi missata jos joku kiva ihminen olisi kirjautunut sisään, enkä kerkeisi puhua hänelle siellä.

4.(tämä ei välttämättä ole omituista, mutta onhan tämäkin joku tapa) Joka ikinen päivä koulusta tullessani rituaalini on tämä (ollut jo varmaan melkein vuoden ajan) Laitan koneen päälle, menen keittämään nuudelia, ja istun koneelle ja mesetän ja´syön nuudeleita.

5.Aina kun vedän vessan, niin minulla on pakko mielle laittaa vessan kansi kiinni, koska joskus ihan tarhaikäisenä sain päähäni, että jos jätän sen auki ja vedän, näen painajais unia! Koskaan tuo väite ei ole käynyt toteen (en ole sitä kyllä montaan kertaa elämässäni kokeillut) mutta silti minusta tuntuu suorastaan PELOTTAVALTA jättää kansi auki kun vedän vessan! Voi että sitä onkin joskus pienenä ollut niin typerä ja vielä kaiken lisäksi vaikuttanut monta vuotta eteenpäinkin tollasella typerällä ajatuksella! :D